Plugy/Tunely do uší

Ahoj!
Jako první článek jsem si vybrala o pluzích(snad to píšu správně) a tunelech.Já sama mám v pravém uchu 13mm a v levém 8mm-to ale postupně roztahuju taky na 13mm.
Na roztahování ucha se musí opravdu pomalu.Poprvé,když jsem si roztahovala pravé ucho,tak jsem nechtěla čekat a dávala jsem si to do ucha strašně rychle a tak se mi trošku natrhlo.Tak sem se teda poučila a 13mm sem dosáhla za (myslím) 5 měsíců.
Důležité je si ucho také často mazat nějakou mastičkou. Za nějak dobu si plánuju ucho roztáhnout tak na 18mm :).
Přidávám pár fotek :)










(Obrázky použity z Tumblr)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 komentářů:

Nanya Gareki řekl(a)...

Já mám roztáhnutou dírku v levém uchu (původně na 8 mm, teď jsem si to nechala smrsknout na nějakých 4-6 mm , abych mohla nosit i klasické náušnice) a nosím šneka, ale brousím si zuby na tunýlek :D Jinak na ty 4 mm jsem se dostala z klasické dírky asi tak za tři dny (a jo, natrhla jsem si ucho :D), pak jsem používala mastičku ale stejně jsem si ucho zase natrhla. No ale protože mám celkem nízký práh bolesti (prostě jakože dost vydržím :D), takže jsem roztahovala dál no ;)

Klára řekl(a)...

Já co sem slyšela tak si to natrhl skoro každej :D Jojo, tunely jsou hezký, mě osobně se líbí víc než plugy :))

Okomentovat